A Dell Technologies bejelentette új támogatását és biztonsági megoldásait, amelyek elősegítik, hogy az informatikai vezetők modern, intelligens és biztonságos felhasználói élményt nyújthassanak az alkalmazottaknak. A ProSupport Suite for PCs új funkciói a mesterséges intelligenciára és a folyamatos rendelkezésre állásra épülnek, így az informatikai támogatás leegyszerűsödik és testre szabhatóbb lesz. Az új biztonsági megoldások az üzleti számítógépeket1 új biztonsági ellenőrzési funkciókkal bővítik, és kiegészítő védelmi megoldásokat biztosítanak az operációs rendszer alatti szinteken.

dell_prosupport_datacenter

„Ha a számítógépeink nem hatékonyak, akkor az alkalmazottaink sem lesznek azok. A támogatásoknak és a biztonsági ajánlatoknak igazodniuk kell a változó alkalmazotti környezethez, és lépést kell tartaniuk a mindenhol megjelenő fenyegetésekkel. A Dell Technologies egyedi ajánlatai megfelelnek ezeknek a követelményeknek és előremutató megoldásokat kínálnak” – mondta Patrick Moorhead, a Moor Insights & Strategy alapítója és vezető elemzője.

ProSupport Suite for PCs a maximális hatékonyságért és üzemidőért 

A Forrester Consulting nemrég készített felmérése szerint a vállalatok 70 százaléka azt tervezi, hogy a következő évben olyan megoldásokba fektet be, amelyek a távolról dolgozó munkavállalókat támogatja. Az informatikai vezetők a ProSupport Suite for PCs csomaggal testre szabhatják és automatizálhatják az alkalmazottak támogatását és a számítógépek optimalizálását. A legfontosabb új funkciók:

  • Testreszabható felügyeleti eszközök: A ProSupport Suite for PCs az első olyan szolgáltatás, amely automatizált, egyéni frissítési, katalógus-kezelési és üzembehelyezési képességeket ad az informatikai vezetők kezébe.3 Mostantól lehetőségük nyílik a Dell BIOS, az illesztőprogramok, a firmware és az alkalmazások automatikus, távoli frissítésére, valamint a frissítések csoportosításának és kezelésének testreszabására.
  • Információk a számítógépflottáról, egyetlen helyen: Az informatikai vezetők most először egyetlen helyen tekinthetik át a teljes Dell-számítógépflotta állapot-, alkalmazási, valamint biztonsági mutatóit.4 Az eredmények alapján idővel teljesítménytrendek is kirajzolódnak, és szükség esetén azonnal, távolról intézkedhet az informatikai csapat. Ehhez a Dell Technologies mesterségesintelligencia-alapú támogatása az adatok alapján személyre szabott javaslatot tesz.
  • Testreszabott, távoli munkafolyamatok: Az informatikai vezetők egy testreszabott szabályrendszer segítségével nagy számú távoli szervizelési munkafolyamatot határozhatnak meg és koordinálhatnak, és azt is előre megszabhatják, hogy ki kap automatikusan frissítéseket, és hogyan történjen azok telepítése.
  • A ProSupport Suite for PCs funkciói elérhetősége: A partnerek az összes funkcióját használhatják a ProSupport Suite for PCs részét képező, mesterséges intelligencián alapuló támogatásoknak, eszközöknek és portáloknak. A partnerek áttekinthetik és felügyelhetik több szervezet támogatását is a TechDirect részét képező SupportAssist használatával, és igénybe vehetik a Dell Technologies szakértelmét az ügyfelek problémáinak orvoslása érdekében, akár esetenként, akár flottaszinten.

„Az informatikai részlegek szerepe most még fontosabb, mint valaha. Bár a cél változatlan: a hatékony munkavégzés biztosítása és a rendszer folyamatos működésének fenntartása, az ehhez szükséges háttérműveletek sokkal összetettebbé váltak, különösen a peremhálózatok egyre növekvő adatmennyiségének és lehetőségeinek következtében. Informatikai szolgáltatásaink tervezésekor egy mesterséges intelligenciára épülő, adaptív, folyamatos rendelkezésre állást biztosító megközelítést alkalmaztunk, amely figyelembe veszi napjaink realitását és ügyfeleink jövőbeli igényeit. Az új funkciók elsődleges célja, hogy segítsenek az informatikai vezetőknek előre gondolkodni és lépéselőnyben maradni, az alkalmazotti csapatoknak pedig folytatni a zavartalan együttműködést” – mondta Doug Schmitt, a Dell Technologies szolgáltatásokért felelős elnöke.

Új, intelligens biztonsági megoldások5

A gyors átállás a távoli munkavégzésre, a felhőalapú alkalmazások megnövekedett mértékű használata és az alkalmazottak hatékonyságának növelése érdekében tett intézkedések miatt új fenyegetési útvonalak képződtek a végpontokon. A vállalatok helyszíntől, iparágtól és mérettől függetlenül célponttá válhatnak, mivel a fenyegetések egyre kifinomultabbak, és esetenként nehezen észlelhetők. Friss adatok szerint a vállalatok 44 százalékát érte legalább egy hardver- vagy BIOS-szintű támadás az elmúlt 12 hónapban.6 A hatékony végpontbiztonsági stratégia nélkülözhetetlen feltétele, hogy a teljes támadási felületet figyelembe vegye, beleértve a beszállítói lánc hardvereit és firmware-jeit is.

A Dell megbízható eszközökből álló biztonsági portfóliója (Dell Trusted Devices) a teljes beszállítói láncra és eszközéletciklusra kiterjedően biztosítja a Dell üzleti számítógépek védelmét. Ez az átfogó csomag, amely az operációs rendszer felett és alatt működő biztonsági megoldásokból áll, intelligens módszerekkel segít a vállalatoknak megelőzni, észlelni és kezelni a fenyegetéseket, jobb átlagos észlelési idővel (MTTD) és átlagos problémamegoldási idővel (MTTR).

A Dell Technologies tovább erősíti vezető pozícióját, többek között az alábbi új biztonsági funkciókkal:

  • Az Intel Management Engine- (ME-) Verification ellenőrzi a kulcsfontosságú rendszerszintű firmware-t, és észleli az esetleges illetéktelen hozzáféréseket. Az Intel ME Verification első kiadása a rendszerbiztonság szempontjából kulcsfontosságú rendszerindítási folyamatokat vizsgál, és további, az operációs rendszer szintje alatti biztonsági rétegeket nyújt.
  • A Dell Trusted Device Security Information and Event Management (SIEM-) Integration teljes mértékben átláthatóvá teszi az operációs rendszer szintje alatti kritikus biztonsági eseményeket az ügyfelek számára, adott SIEM-irányítópultokon keresztül.7 Lehetővé teszi a szervezet biztonsági állapotának átfogó elemzését, és a meglévő biztonsági befektetések jobb kihasználására is lehetőséget biztosít.

Hivatkozások:
1 A Dell Precision-, Latitude- és OptiPlex-termékekre vonatkozik. A Dell 2020 januárjában elvégzett elemzése alapján. További információt a https://www.dellemc.com/endpointsecurity weboldalon talál.
2 IT Leaders Outside Experience to Achieve Business Outcomes: A Spotlight on IT Service Providers (Informatikai vezetők által igénybe vett külső szaktudás az üzleti eredmények elérése céljából – Főszerepben az informatikai szolgáltatók). A Forrester Consulting szakértői felmérése a Dell Technologies megbízásából, 2021. május
3 A Dell 2021. augusztusi elemzése alapján a Dell ProSupport Plus az első és egyetlen támogatási szolgáltatás, amely automatizált, egyéni frissítésikatalógus-kezelési és üzembehelyezési képességeket kínál
4 A Dell ProSupport Plus az első/egyetlen támogatási szolgáltatás, amely a további intézkedések alapjául szolgáló mindhárom pontszámot egyetlen irányítópulton jeleníti meg: a flotta állapotát, valamint a biztonsági és az alkalmazásfelhasználói élményt jelző pontszámokat (a Dell 2021. augusztusi elemzése alapján)
5 A Dell 2019 novemberében elvégzett elemzése alapján.
6 Four Keys to Navigating the Hardware Security Journey (A hardverbiztonsághoz vezető út négy kulcsa), Futurum Research, 2020. október
7 A Dell 2021 szeptemberében elvégzett elemzése alapján